Vertrek, aankomst, autoritje en naar de pub - Reisverslag uit Wantage, Verenigd Koninkrijk van Judith Groendijk - WaarBenJij.nu Vertrek, aankomst, autoritje en naar de pub - Reisverslag uit Wantage, Verenigd Koninkrijk van Judith Groendijk - WaarBenJij.nu

Vertrek, aankomst, autoritje en naar de pub

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

03 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Wantage

Hallo allemaal,

Na het avontuur bij de douane met mijn brace konden we vertrekken. We werden met een bus naar het vliegtuig gebracht. Het was een vrij klein vliegtuig zoals op de foto te zien is. Toen we vertrokken waren werd ons verteld dat alle elektronische apparaten uitgeschakelt moesten zijn, maar ik wilde toch echt het opstijgen filmen. Dus als een echte toerist ben ik toch gaan filmen. Samen met Anne/Wil hebben we dit van leuk commentaar voorzien.
Het was een erg korte vlucht. i.p.v. een 1 vliegen werd het 3 kwartier. Zouden we misschien voor de wind hebben gehad?
Het landen ging ook prima. Helemaal geen turbulentie gehad.
Toen was het wachten op koffers en weer in de rij gaan staan om je te legitimeren.
Eenmaal bij de aankomsthal zagen we Steve en Mags staan, helaas zagen ze ons niet direct hahaha.

Gelukkig konden al die koffers van ons in de auto :)
In de auto hebben we al lekker gebabbeld en het vooral gehad over de stage en waar we allemaal heen konden.

Toen we bij het huis aankwamen hing er een mooir Friese vlag buiten. Daar zal ik morgen even een foto van maken :)

Na het uitpakken kregen we een gin en tonic. Beetje bitter. Geen idee dat er alcohol in zat haha maar ja first time for everything :P

Na het avondeten (macaroni uit de oven) zijn we naar het centrum gegaan en hebben een pub bezocht.
Het was daar gezellig druk. Helaas was er wel een feest op de bovenverdieping aan de gang dus was het lastig om elkaar te verstaan.

Na een uurtje zijn we weer naar huis gegaan en nu zitten Anne-Wil en ik braaf onze blog bij te werken!

Goed bezig zou ik zeggen.

Morgen maak ik foto's van het huis. Foto's upload ik bij het foto deel ;) als dat lukt

Weltrusten!

Groetjes Judith

  • 03 Februari 2013 - 16:01

    Yvonne:

    Hi Judith,

    Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan meemaken! Veel plezier gewenst!

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Wantage

Judith

Actief sinds 01 Feb. 2013
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 7658

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 02 Mei 2013

3 maanden naar Engeland

Landen bezocht: