Anders dan gepland maar zoveel beter xD - Reisverslag uit Woodstock, Verenigd Koninkrijk van Judith Groendijk - WaarBenJij.nu Anders dan gepland maar zoveel beter xD - Reisverslag uit Woodstock, Verenigd Koninkrijk van Judith Groendijk - WaarBenJij.nu

Anders dan gepland maar zoveel beter xD

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

03 April 2013 | Verenigd Koninkrijk, Woodstock

Dinsdag 2 april

Vandaag een dagje bath gepland.
Helaas niet op tijd voor de bus en aangezien die maar 1 keer in het uur gaat hebben we besloten om niet te gaan.
Thuis even een zwarte was ind e wasmachine gedaan en daar dacht ik we kunnen wel naar Blenheim Palace, aangezien het zulk mooi weer is vandaag (jaja de zon scheen)

Eenmaal daar aangekomen hebben we een kaartje gekocht dat we om konden zetten naar een gratis jaarkaart! (Oke we hebben dat alleen gedaan omdat we dan een pasje kregen ipv een bonnetje :) :P )

Eerst even foto's van de buitenkant maken en dan snel naar binnen want de wind was best koud zonder het zonnetje (stomme wolken!)

Binnen kregen we een briefje met wat info dat we niet hebben gelezen. Aangezien ons werd verteld dat Alan Rickman er was om de set te bekijken voor een film over Lodewijk de veertiende. Die hij trouwens gaat regisseren.

Anne- Wil's ogen waren meteen gespitst (o jaa ik combineer spreekwoorden :P)
Maar ik had eigenlijk geen idee over wie ze het hadden want ik onthoud nooit de namen van acteurs en dergelijke :P
Dus ze vertelde me wie het was. Leuk! Leuk!
O voor degenen die het ook niet weten :P Het is die gemene maar aan het einde toch niet zo gemene professor in Harry Potter.
Ja dat klopt! Ik heb het over Severus Snape :)


We begonnen aan de rondwandeling. Steeds maar kijken of we toevallig een halve filmcrew tegenkwamen (zonder de camera's dan xD)

Na een aantal mooie kamers en de geboortekamer van Winston Churchil die op die mooie datum 30 November is geboren (jaja zo'n mooie datum aangezien ik ook op die datum ben geboren :) hehe)

In ieder geval er was ook nog een gewone rondleiding aan de gang wat best wel druk was :P

Plotseling zag ik ze! Jackpot!!!!
YEAAAAH OJAAAA ANNE-WIL!!! Ze zijn in de volgende kamer! Kom op! Whoop whoop

Wij langs de rondleidingsgroep lopen en de volgende kamer in.
Daar stonden alle mensen die bij hem hoorden.
Best wel vol en het vreemde is dat de toeristen (ja ik ben een vette toerist xD) gewoon in die kamer mochten komen.
WAUWIIEE Ik liep gewoon langs em. heb em aangekeken en zoals Anne-Wil zegt: "Ik weet zeker dan mijn aura hem aangeraakt heeft" whahahahahaha

We wilden wel een foto maken, maar we vonden het best wel aso, aangezien hij aan het werk is en het ook best druk was.
Dus ik een foto maken, maar alsof hij het zag! Hij schoof langzaam tussen de andere filmmensen :(
Erg jammer.

Maar het is nog niet voorbij! De strijd gaat door!!!!

Er mocht gefilmd worden en je mocht foto's maken. Dus Anne-Wil greep de kans!
Ze pakte haar camera, deed het klepje open en drukte op opnemen. En dat was nog niet alles! Er werd ook nog eens ingezoomd door Anne-Wil voor een nog beter beeld van Alan Rickman!
Fantastisch! Bewegend beeld van Alan Rickman! Jammer dat hij niets zei want zijn stem klinkt echt gaaf HIHI

Oke terug naar de realiteit we moesten verder aangezien we niet als twee achterlijke fans over wouden komen :P

We waren bij het einde van het paleis. Het was echt een super mooi paleis!
In de laatste kamer, de kerk, heb ik even in het gastenboek geschreven dat wij Alan Rickman vandaag hebben gezien whahaha Lekker puh!!!!

Buiten hebben we even wat gegeten en wie komt daar naar buiten stappen!
Alan Rickman! whaha wel bij de hoofdingang dus een beetje ver weg helaas te ver weg en nog steeds omringt door filmmensjes :P

Maar goed we hebben hem gezien :)
en gefilmd hahaha

Daarna zijn we naar de tuinen gegaan. De zon scheen dus het zag er mooi uit :)
Daar hebben we wat rondgewandeld en natuurlijk nog meer foto's gemaakt :P en gefilmd (like a Japanese tourist)

Aangezien we naast Woodstock waren besloten we om daar ook nog even door te lopen. Een best klein dorpje.
Het was al vrij laat en misschien kwam de bus terug naar Oxford eraan.
En natuurlijk was dat ook zo. Dat troffen we.
Maar het werd nog lastig om die bus ook werkelijk te halen. Het was erg druk op de weg en dat betekende dat we moesten rennen op het moment dat er even geen auto's waren!
Dat was gelukt en we konden weer naar huis.

Ik zal nog een paar foto's uploaden en dan op bed want morgen gaan we écht naar Bath :D

Dus een geluk bij een ongeluk!


Groetjes Juudje

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Woodstock

Judith

Actief sinds 01 Feb. 2013
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 7656

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 02 Mei 2013

3 maanden naar Engeland

Landen bezocht: