Windsor - Reisverslag uit Windsor, Verenigd Koninkrijk van Judith Groendijk - WaarBenJij.nu Windsor - Reisverslag uit Windsor, Verenigd Koninkrijk van Judith Groendijk - WaarBenJij.nu

Windsor

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

11 April 2013 | Verenigd Koninkrijk, Windsor

Een dagje Windor.

Vandaag gingen we met ons "gastgezin" naar Windsor waar wij dachten naar Windsor castle te gaan.
Maar helaas zijn we er niet in geweest.
Wel hebben we de wisseling van de wacht gezien. Dit was heel anders dan hoe het bij Buckingham palace gaat.

Ze hadden zelfs een hond mee :)
Ik probeerde het te filmen, maar door overvliegende vliegtuigen kun je helaas niet zoveel horen :O
Ook hier stond weer een city hall. Deze keer met meer palen in het midden omdat de overheid dacht dat het anders in zou storten.
De maker van dit gebouw besloot om de pilaren iets te kort te maken om zijn gelijk te bewijzen. De palen staan er nog steeds.

We hebben wat rond het kasteel gelopen en hebben daarna lunch gegeten in een pub.
Ik had een panini met frites (vreemde combi maar goed)

Daarna zijn we nog even Eton in geweest waar we helaas niet naar de school zijn geweest, maar dat komt vast nog wel.