Mmmmm lekkere taart van Dribbel - Reisverslag uit Windsor, Verenigd Koninkrijk van Judith Groendijk - WaarBenJij.nu Mmmmm lekkere taart van Dribbel - Reisverslag uit Windsor, Verenigd Koninkrijk van Judith Groendijk - WaarBenJij.nu

Mmmmm lekkere taart van Dribbel

Door: judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

12 April 2013 | Verenigd Koninkrijk, Windsor

Vrijdag de dertie o nee twaalfde :P

Vandaag was het de verjaardag van Masie. Één van de kleinkinderen van Steve en Mags.Mags' dochter (Alice) woont tijdelijk weer even thuis en Maisie (dochter van Alice) was vandaag jarig!

Met pasen hadden we al een mooie taart gemaakt en Alice had gevraagd of we haar wilden helpen met een taart voor Maisie.

Het eerste idee was om een pop te maken, maar na een aantal filmpjes op youtube gezien te hebben over babytaarten die aangesneden worden leek dit toch niet zo;n goed idee.
Alice vond een Dribbel taart een beter idee. En dus gingen we aan de slag!

Na een paar uur zwoegen was de taart af!
Ik heb de krokodil met de ballon gemaakt en heb de fondant over de blokken gedaan waar Maisie op kwam te staan.
Het eindresultaat is super!

Op de dag zelf kwamen de zussen van Alice langs met hun kinderen. Het was dus lekker druk!

Voor de lunch werd de taart er bij gehaald zodat iedereen er nog even naar kon kijken. Maisie herkende Dribbel (Spot) meteen! Ze vond hem geweldig!

Anne-Wil en ik hadden ook een kleinigheidje voor Maisie gehaald. Een hond die blaft of een poot geeft als je hem aait.
Dat was eerst nog wel een beetje eng, maar daar moet ze even aan wennen.

Rond 4 uur ging iedereen weer naar huis en was het weer rustig!

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Windsor

Judith