Laatste spullen uitpakken en naar het centrum - Reisverslag uit Wantage, Verenigd Koninkrijk van Judith Groendijk - WaarBenJij.nu Laatste spullen uitpakken en naar het centrum - Reisverslag uit Wantage, Verenigd Koninkrijk van Judith Groendijk - WaarBenJij.nu

Laatste spullen uitpakken en naar het centrum

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

03 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Wantage

Hey hey

Vandaag heb ik de laatste dingetjes uitgepakt.
Na een ontbijt met Nederlandse kopjes zijn we even door het huis geweest om foto's te maken.
Daarna zijn we naar het centrum geweest.
Alle winkels waren open, wat ik best wel vreemd vond, omdat we dat in Nederland niet iedere week hebben.

Tussen de middag hebben we een soort kaas fondue gedaan.
Vanmiddag hebben we buiten nog wat foto's gemaakt, en hebben een boekje gelezen. (toilets of the world hahaha)
Ik heb ook nog even geskyped met mijn moeder en Maya. Sochtends had ik ook al met Mariska geskyped.

's Middags gingen Steve en Mags op verjaardagsbezoek. Ze zijn teruggekomen met de ouders van Steven die hier wekelijks logeren.

Het avondeten bestond uit aardappelpuree, kool en vlees. Het kookboek lag open bij Beef in beer, maar we weten niet zeker of dat er ook echt in zat.

Op dit moment zitten we te niksen en gaan zo een filmpje kijken.

Morgen maar weer eens zien

• 04 Februari 2013 - 00:47

Maya:

Yay skypen is leuk :D. Was het eten een beetje te doen? Was het nu wel of geen pie? :p

• 04 Februari 2013 - 18:51

Judith Groendijk:

jaa maya was leuk :D

Het was een soort stoofpot. We denken dat het beef in beer was xD

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Wantage

Judith